Bedriftsabonnement fra Phonero
*Firmatelefon.no har ingen samarbeid med Phonero
Kort om Phonero
Etter at Phonero kom på markedet i 2008, har mobiloperatøren blitt kjent for sine bedriftsvennlige løsninger. Det Telia-eide selskapet omtaler seg selv som «bedriftenes mobiloperatør», og har spesialisert seg på løsninger til både små og store firmaer.
Leverandøren har ikke bare mobilabonnementer for bedrifter, men også smarte kommunikasjons- og sentralbordløsninger.
På markedet for mobiltelefoni rettet mot bedrifter, har Telia en markedsandel som utgjør i overkant av 25 %. Phonero er derfor – kanskje ikke så overraskende – et populært valg blant mange bedrifter.
Telefondekning og nett
Ettersom Phonero er et av Telia sine merkevarenavn, kan du som kunde dra nytte av det veletablerte Telia-nettet. Dette innebærer god dekning under telefonsamtaler, men også god tilgang på mobil data de fleste steder i landet.
Telia har det mest utbredte nettet i Norge. Dette gir en bred tilgang, slik at du ikke går glipp av viktige telefoner. Sjekk gjerne ut Telia sitt dekningskart dersom du vil ha oversikt.
Skal en utenlands, får en dessuten data, SMS og tale helt gratis i EU, EØS og Storbritannia. Phonero er dermed et veldig dekkende abonnement om en forflytter på seg mye. Det gjør hverdagen fleksibel og enkel for deg som bedriftskunde.
Gunstige telefonitjenester for bedrifter
Som Phonero-kunde kan bedrifter velge det mobilabonnementet som passer seg best. Velg mellom forskjellige datapakker, avhengig av hvor mye data bedriftens ansatte bruker. Pris vil naturlig nok ha sammenheng med hvor stor datapakke som velges.
Som standard kan man se frem til fri tale, SMS og en viss datamengde både i Norge, Storbritannia, EU og EØS. Data Rollover og funksjonen Datakontroll er også inkludert i alle mobilabonnementene.
Phonero Bedriftsnett
Phonero Bedriftsnett er operatørens komplette bedriftsløsning, og inkluderer et bredt spekter av funksjoner som gjør hverdagen enklere for bedriften din. La oss se nærmere på noen av funksjonene bedriften din kan få tilgang på.
Brukervennlig sentralbord
Gjennom Phonero Bedriftsnett kan bedriften din få tilgang på et av markedets best rangerte sentralbordløsninger. Gjennom sentralbordet er det for eksempel mulig å videreføre innkommende samtaler, noe som gjør arbeidshverdagen mer fleksibel.
Ansatte kan ta med seg bedriftstelefonen hvor som helst. Dermed kan telefoner også besvares mens man er på reise eller utenfor kontoret.
Sentralbordet tilrettelegger også for enklere internkommunikasjon. Det er mulig å integrere systemet med selskapets eksisterende kalender- eller e-postsystem, enten det er Teams, Microsoft Exchange, Google Calendar eller lignende.
Totalt sett kan dette bidra til effektivisert arbeidsflyt og mer fornøyde kunder.
Dashboard
Bedrifter som bruker Phonero vil også få tilgang på et brukervennlig dashboard. Her er det lekende lett å få oversikt over og administrere fakturaer, datapakker og øvrige tjenester. Det er også mulig å hente ut rapporter som viser sentrale nøkkeldata.
Faktureringsfunksjonen til Phonero lar blant annet bedriften se betalingsstatus for fakturaer som er sendt ut til kunder. I tillegg til dette kan bedriften få oversikt over telefoniutstyr som disponeres av selskapets ansatte.
Kundeservice hos Phonero
Som kunde av Phonero får du glede av et velutviklet kundestøtteapparat. Operatøren tilbyr kundestøtte gjennom både chat, telefon og e-post. Kundeservicemedarbeiderne er tilgjengelige i tidsrommet 08:00–17:00, alle hverdager.
Trenger du hjelp utenom ordinære åpningstider, er det mulig å sende en e-post. Da får du svar så raskt kundeservice er tilbake. Husk også at du kan lete etter svar på det du lurer på i Phonero sin FAQ. Der er en rekke vanlige spørsmål ferdig besvart.
Phonero er ikke kjent som «bedriftenes mobiloperatør» uten grunn. De er basert i Kristiansand og Oslo, slik at du sist men ikke minst får snakke med nordmenn i kundeservice. Her kan du som kunde føle deg ivaretatt!