Firmatelefon

unifon-logo

Unifon Bedriftsabonnement

Kom i gang her

Generell informasjon om Unifon

Unifon ble etablert og startet driften i 2004. Unifon har hovedkontor i Oslo, men med regionkontorer i Kristiansand, Bergen og Stavanger. Unifon fokuserer sterkt på bedriftsmarkedet i Norge, og tilbyr fleksible og gode tjenester til bedrifter i alle størrelser. Unifon regnes i dag som en av de viktigste utfordrerne i det norske bedriftsmarkedet for telefonitjenester.

Nett og dekning

Unifon tilbyr dekning gjennom Telenor sitt mobilnett, som er det best utbygde nettet i landet. Her kan man se dekningskartet for Telenor-nettet i Norge.Unifon tilbyr brukerne sine verdens raskeste mobilnett her hjemme i Norge på lik linje med Telenor sine egne kunder, og Unifon sine bedriftskunder kan bruke abonnementet sitt i EU/EØS uten ekstra kostnader.

Bedriftsnett

Unifon tilbyr en komplett, skybasert bedriftsnett løsning som inkluderer en sentralbordløsning og en mobil app som gjør det enkelt å bruke og administrere tjenestene man ønsker. Den skybaserte bedriftsnett-løsningen fra Unifon kan skreddersys etter bedriftens/kundens behov.

Unifon sentralbordløsning

Med Unifon sin sentralbordløsning kan man håndtere alle inngående samtaler. Man kan også styre åpningstider for sentralbordet, og sette egne talemeldinger som informerer om åpningstider og lignende. Sentralbordløsningen kan integreres med Microsoft Teams og andre plattformer.
Sentralbordet kan være betjent eller ikke, og enkelt administreres fra mobil appen eller i det web-baserte brukergrensesnittet. Andre inkluderte funksjoner er automatisk oppslag mot opplysningstjenesten og statistikk på innringere. Den inkluderte bedriftskatalogen gir de ansatte oversikten over hvilke ansatte som er ledige og ikke.

Integrasjon med Microsoft 365, Teams og Azure

Unifon sitt bedriftsnett kan integreres slik at det virker med både Microsoft Teams og Microsoft 365. Integrasjonen med Microsoft 365 gjør at bedriftskatalogen og statusen i sentralbordet kan oppdateres automatisk med tilgjengeligheten til de ansatte direkte fra kalenderen.

Funksjonsrik mobilapp

Appen som er inkludert i bedriftsnett fra Unifon tilbyr flere nyttige funksjoner som f eks mobilt sentralbordet, samtalehåndtering inn- og utmelding av køgrupper, oppdatering av egen status og en oversikt over alle de ansattes tilgjengelighet i bedriftskatalogen.

Registrering av besøkende

Bedriftsnettet til Unifon tilbyr også tjenesten besøksregistrering. Dette er en tjeneste gir full kontroll på alle alle besøkende hos bedriften som med innsjekking og utsjekking med en iPad-app. Når de besøkende registreres varsles den som skal motta besøket via SMS og e-post.

Lettvint Rapportering

Rapportportalen som er en integrert del av Unifon bedriftsnett hjelper bedrifter til å analysere effektivitet og tilgjengelighet for å kunne få mer ut av bedriften sine ressurser og forbedre opplevelsen til kunder som kontakter bedriften. Rapportportalen har et oversiktlig dashboard som kan brukes for et godt overblikk over statistikk, samt muligheter for å tilpasse rapporter og statistikk etter ønske og behov.

Abonnement og priser

Unifon opererer med to ulike typer abonnement.

Kundestøtte og service

Kundestøtten til Unifon er tilgjengelig på telefon mandag til fredag mellom kl 08:00 og kl 17:00. i tillegg er det mulig å nå kundestøtten til Unifon via e-post. Dersom henvendelsen gjelder sperring av tapt eller stjålet SIM-kort har Unifon en døgnåpen vakttelefon som man kan ringe for å ordne dette.
mann som bruker mobiltelefonen i farta

Få et uforpliktende tilbud

Takk for din henvendelse! Du hører snart fra oss.

FØR DU GÅR...

Vi ringer deg, så får du det beste tilbudet fra flere operatører!