Bedriftsabonnement fra Saga Mobil

*Firmatelefon.no samarbeider ikke med Saga Mobil

Saga

Nyttig å vite om Saga Mobil

Siden oppstarten i 2007, har Saga Mobil tilbudt telefonitjenester av høy kvalitet til kunder i hele landet. Som et nordnorsk mobilselskap i et marked som ellers er dominert av storbyselskaper fra sørligere deler av landet, skiller Saga Mobil seg ut i mengden.

Mobilselskapet har sitt utspring i Bardu, og har siden oppstarten åpnet avdelinger både i Honningsvåg, Hammerfest, Alta, Narvik, Mo i Rana, Bodø, Tromsø, Finnsnes og en rekke andre steder. Det finnes også en avdeling i Oslo.

Med fokus på smarte løsninger og et konkurransedyktig prisnivå, er Saga Mobil et godt alternativ for bedrifter som ønsker prisgunstige og velfungerende mobiltelefonitjenester – både i nord og sør.

Dekning og nett

Ettersom Saga Mobil benytter Telenor sitt nett, kan kundene forvente svært god dekning og nettilgang. Telenor er kjent for å ha et mobilnett i verdensklasse, men høy hastighet og god geografisk dekning.

På dekningskartet kan du få oversikt over Saga Mobils dekning i ulike områder. Du kan ikke bare forvente god dekning i Norge, men også resten av EØS og EU.

Saga Mobil bedriftsnett

Mobilt Bedriftsnett er Saga Mobil sin sentralbordløsning, og gir deg tilgang på bedriftens sentralbord rett fra lomma.

Den komplette løsningen gjør det blant annet mulig å sette opp velkomstmenyer, automatiske svargrupper og ringekøer for bedriftens brukere.

Mobilt sentralbord med hovednummer

Ansatte kan – så fremt de er tilgjengelige – besvare telefonsamtaler på vegne av bedriften hvor som helst gjennom selskapets hovednummer. Den moderne løsningen kan enkelt tilpasses bedriftens behov, og er både brukervennlig og oversiktlig å ta i bruk.

Her er noen av funksjonene bedriften kan se frem til med den mobile sentralbordløsningen fra Saga Mobil:

  • Svargrupper som ansatte kan logge seg av/på avhengig av tilgjengelighet
  • Administratorer kan melde kollegaer av/på svargrupper
  • Menyer med velkomsthilsen
  • Innkommende anrop håndteres automatisk og videresendes til aktuell avdeling/person
  • Mulighet for å sette videre samtaler fra både app og datamaskin
  • Oversikt over hvem som er tilgjengelig til enhver tid
  • Innringere havner i telefonkø istedenfor å bli møtt av opptattsignal om ingen medarbeidere er ledige
  • Anrop som står i kø videresendes til første ledige medarbeider
  • Kunder kan velge å bli oppringt ved kø, uten å miste køplassen
  • Anrop kan rutes videre til eksterne numre

VIP-liste

For mange bedrifter er enkelte kunder spesielt viktige. Med Saga Mobilt Bedriftsnett, kan potensielle eller eksisterende storkunder, sentrale samarbeidspartnere og andre viktige kunder settes på sentralbordets VIP-liste.

Disse kundene vil da unngå å måtte vente i lange telefonkøer ved stor pågang, og kan få rask hjelp av bedriftens kundemedarbeidere.

SMS, gruppe-SMS og telefonkonferanse

Saga Mobilt Bedriftsnett gjør det også mulig for bedrifter å sende ut SMS-er. Det er mulig å gjøre dette via enten mobilappen eller Softphone på en datamaskin. Sistnevnte lar dessuten bedriften sende ut SMS gruppevis.

Det er også mulig å sette opp telefonkonferanser med interne og/eller eksterne deltakere gjennom Bedriftsnett.

Alternativt visningsnummer

Det er ikke alltid man har lyst til å vise hvilket nummer man ringer fra. Med Bedriftsnett kan man velge hvilket nummer som vises ved utgående anrop.

Profilstyring, tilgjengelighet og integrasjon med produktivitetsløsninger

Med profilstyring i Saga Mobil-appen kan man markere om man er tilgjengelig eller ikke, og dette vil da også være synlig for kollegaene gjennom sentralbordet. Det er mulig å synkronisere kalenderen mellom Office 365 eller Exchange og bedriftsnettet.

Microsoft Teams kan også integreres med Bedriftsnett, slik at man for eksempel kan overføre samtaler eller møter fra datamaskinen til mobilen.

Statistikk og rapportering

Rapportering er en integrert del av mobilappen. I rapportene kan du blant annet få full oversikt over hvor samtaler til sentralbordet besvares, statistikk over anrop til bedriften, og oversikt over ytelsen til de som håndterer samtalene.

Abonnement og priser hos Saga Mobil

Saga Mobil tilbyr tre forskjellige mobilabonnement. Disse er Basis abonnementet, en samling av abonnement med begrenset mobildata og FRI-abonnementet som gir ubegrenset bruk av data.

Alle Saga Mobil sine abonnementer er uten bindingstid.

Basis

Basis Abonnementet til Saga Mobil er en løsning for kunder som bruker telefonen lite.

Begrenset Data

Abonnementene som har begrenset data gir fri bruk i både Norge og EU/EØS. Data begrenses til den pakken man velger, og på grunn av at abonnementet kommer med roll-over vil mobildata som er til overs legges til i kvoten for den neste måneden.

FRI

FRI-abonnementet er Saga mobil sitt alternativ for de som trenger ekstra mye data og gir en ubegrenset mengde mobildata og fri tale/SMS/MMS hver måned.

Kundeservice

Saga Mobil er godt kjent for sin gode og vennlige kundeservice, og det skal ta kort tid før man får en hyggelig nordlending på tråden.

Kundeservicen til Saga Mobil er tilgjengelig på telefon mandag til fredag mellom klokken 08:00 og 16:00, og man kan også nå kundestøtte via e-post.

Få tilbud fra flere operatører

Få et uforpliktende tilbud

Få et uforpliktende tilbud

Takk for din henvendelse! Du hører snart fra oss.

FØR DU GÅR...

Vi ringer deg, så får du det beste tilbudet fra flere operatører!